Coś lekkiego TAG

Courtship Book TAG

8/05/2015Kultura Czytania

Za nami już ponad połowa wakacji. Mam nadzieję, że wszyscy miło spędzacie czas. Dzisiejszy post miał się tutaj znaleźć już kilka jakiś czas temu, ale ze względu na zmianę w wyglądzie bloga przesunęłam jego publikację o kilka dni. Dokładnie siedem miesięcy po założeniu bloga- 2 lipca- zyskał on nowy szablon. Jeszcze nie wszystko jest w nim dopracowane, ale postaram się go w przyszłości jeszcze trochę zmienić. A wy co sądzicie? Dajcie znać w komentarzach. A teraz zapraszam na Courtship book tag, do którego zostałam nominowana przez White Black Books.

Zauważenie - książka, którą kupiłam ze względu na okładkę.
Zdecydowanie „W śnieżną noc”. Nie mogłam się oprzeć tej okładce. Jak zobaczyłam ją na internecie, to stwierdziłam, że muszę ją mieć. No i może jeszcze „Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa”, ale ją sprezentowałam sobie jeszcze ze względu na to, że to klasyka.

Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłam ze względu na opis.
Może nie będzie to książka, którą kupiłam, a wypożyczyłam ze względu na opis. A jest nią „Moriarty” autorstwa Anthony'ego Horowitza. Co prawda opisu nie przeczytałam w bibliotece, a wcześniej na internecie, ale to się chyba liczy. A tak na marginesie, to właśnie zorientowałam się, że jest to drugi tom. Jeżeli ktoś wiedziałby czy mogę go przeczytać nie znając pierwszego, byłabym wdzięczna za odpowiedź w komentarzu.

Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.
Mogłabym się pokusić o stwierdzenie, że taką książką, a właściwie serią jest „Dotyk Julii”, bo autorka używa w nim mnóstwa metafor i całość wygląda przez to całkiem nieźle, ale mnie nie do końca to przekonało. Osobiście uwielbiam styl Alexandra Dumas, który może nie jest aż tak łatwo przyswajalny jak większość dzisiejszych książek, ale jak dla mnie czyta się z przyjemnością.

Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny tom.
Z tym pytaniem prawdopodobnie będe miała najmniejszy problem. A to dlatego, że taką książkę przeczytałam całkiem niedawno i jest nią „Obsydian” autorstwa Jennifer L. Armentrout. Po lekturze chciałam tylko zacząć czytać następną część.

Nocne rozmowy telefoniczne - książka przy, której przetrwałam noc.
Prawdopodobnie nie ma takiej książki, bo nie przypominam sobie żebym czytała kiedyś całą noc.

Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę zapomnieć.
Ostatnimi czasy jest to seria Lux, bo jestem po lekturze drugiego tomu i nie mogę znaleźć trzeciego, ale tak na dłuższą metę to często zdarza mi się myśleć o „Wielkim Gatsby'em” (nawet w szkole, w kontekście pisania prac pisemnych).

Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za to jakie wywołuje we mnie emocje.
Z tego co pamiętam, to dosyć mocno przeżywałam „Bezpieczną przystań” Nicholasa Sparksa. I przyznam szczerze, że nie spodziewałam się chyba takiego zakończenia, za co leci plus dla autora. Oprócz tego niezmiernie podobała mi się również książka Olgi Rudnickiej „Natalii 5” i nie mam pojęcia dlaczego nie dodałam jej do zestawienia ośmiu książek na wakacje. Dlatego polecam wam ją teraz!

Spotkanie z rodzicami -książka, którą chciałbym polecić znajomym i rodzinie.
Książki Clive Cusslera. Może nie każdy lubi takie historie, ale myślę, że znalazłoby się dużo osób, które bawiłyby się świetnie czytając te książki. Każdy znajdzie w nich coś dla siebie. Jeżeli ktoś przeczyta ich więcej, może stwierdzić, że wszystkie są do siebie podobne (bo w dużej mierze są), ale według mnie są idealne na czas, kiedy nie chcecie zbytnio zastanawiać się nad książką.

Myślenie o przyszłości - książka, którą wiem, że będę czytać jeszcze raz (lub kilka) w przyszłości.
Słownik i repetytorium. :) Biorąc pod uwagę, że za jakiś czas czeka mnie matura. Ale oprócz tego, to pewnie „Małego Księcia” albo „Busem przez świat” (obie części).

Dzielimy się miłością - czyli kogo taguję!
  1. Kingę z kingaczyta.blogspot.com
  2. Słodka Karolina z karola8399.blogspot.com
  3. Ellie Moore thievingbooks.blogspot.com
  4. Marzenę P z  zaczarrowana.blogspot.com 
Robiliście już ten TAG u siebie? Wasze odpowiedzi były podobne do moich? Dajcie znać w komentarzach. I koniecznie napiszcie co sądzicie o nowym wyglądzie bloga. :)

POSTY O KSIĄŻKACH O KTÓRYCH PISAŁAM:

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo fajny tag :) "W śnieżną noc" rzeczywiście ma piękną okładkę ;)

    KsiążkowyŚwiat

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o Obsydian to również miałam tak samo :) Dotyk Julii rzeczywiście jest napisany wyjątkowym stylem, chyba każdy to przyzna

    OdpowiedzUsuń
  3. "Małego księcia" można czytać wielokrotnie, to prawda. Świetny tag.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Dotykiem Julii, bo ma świetny styl :) Mogłabym ją czytać na okrągło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy tag :) Ja chyba też nie zarwałam nigdy całej nocy. Zdarza mi się zaczytać do późna, ale zawsze w końcu idę spać !
    Szablon bardzo mi się podoba, chociaż nie widziałam go przed zmianami :p
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak, że czytam do późna, ale nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się nie przespać całej nocy z powodu książki. :) A szablon przed zmianami różnił się niewiele. Poszerzyłam tylko trochę miejsce na posty i zmieniłam w nich czcionkę. :)

      Usuń
  6. Ja też pewnie sięgnę po "Małego księcia" jeszcze nie jeden raz. Ta książka naprawdę ma w sobie coś takiego, że chce się do niej wracać ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś nie mogłam się do niej przekonać, ale jak przeczytałam, to stała się jedną z moich ulubionych.

      Usuń
  7. Dziękuję za nominację:) Na pytania odpowiem, ale może to troszeczkę potrwać, bo zazwyczaj robię jednego zbiorowego posta i odpowiadam w nim na kilka tagów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, ja zanim odpowiem na różne nominacja, czasami mija miesiąc. :)

      Usuń
  8. Och, to musisz koniecznie spędzić kiedyś noc nad lekturą! Super przeżycie kończyć czytać o poranku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się to jeszcze w ciągu wakacji. :)

      Usuń
  9. Od Lux zdecydowanie nie da się oderwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag :D Muszę w końcu przeczytać Lux ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dziękuję za nominację. jak tylko znajdę chwilę wytchnienia postaram się odpowiedzieć na pytania :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy TAG:)
    "W śnieżną noc" ma wspaniałą okładkę. Ogólnie lubię okładki książek Johna Greena. :) Mam zamiar je w następnym roku kupić wszystkie, bo bardzo lubię jego twory i świetnie wyglądają na półce. ;)
    Nie przepadam za polskimi autorkami, ale "Natalii 5" poleca mi już któraś osoba z rzędu, więc może się kiedyś skuszę. :)
    Niestety, jeszcze nie czytałam serii Lux, ale to MUSI się zmienić! Pozdrawiam i zapraszam:)
    wyspa-ksiazek1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy "Natalii 5", to twój klimat, ale mnie się ta książka bardzo podobała. ;) Mnie do Lux nigdy nie ciągnęło, ale kiedyś zobaczyłam pierwszy tom w bibliotece, wzięłam ją i mi się spodobała. :)

      Usuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy