Coś lekkiego featured

6 filmów na wakacje

7/08/2015Kultura Czytania

Trochę ponad tydzień temu opublikowałam post z propozycjami ośmiu książek na wakacje i pytałam czy chcielibyście poczytać podobne zestawienie dotyczące filmów. Zareagowaliście pozytywnie, więc dzisiaj przedstawiam wam propozycje sześciu (a w rzeczywistości trochę więcej niż sześciu) filmów, które moim zdaniem są dobrą propozycją na wakacje.

SZYBCY I WŚCIEKLI
Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam całą serię. Nie jeden konkretny film, a wszystkie po kolei. Ostatnio w telewizji leciała piąta część i znowu świetnie się bawiłam oglądając ją. Co prawda pierwsze produkcje nie były może aż tak dobre jak następne, ale i tak można się przy nich nieźle rozerwać. A podczas oglądania najnowszej części szczególnie. Polecam każdemu kto jeszcze nie oglądał!

SHERLOCK
Tak, wiem, przewidywalne. Ale ten serial jest tak genialny, że nie umiem tego nawet opisać. Zaczęłam go oglądać i skończyłam wszystkie trzy serie w niecały tydzień. Benedict Cumberbatch jest... genialny, wspaniały, niesamowity! Nie sądziłam, że przekonam się do tego serialu. Myślałam, że to nie jest coś dla mnie, że za dużo osób się nim zachwyca. Ale jednak. I am SHERlocked!

O PÓŁNOCY W PARYŻU
Film idealny dla osób, które czeka wycieczka do stolicy Francji. Niesamowity klimat, niezbyt skomplikowana fabuła, przepiękne ujęcia i scenografia. Dodatkowo gdy bliżej się przyjrzymy możemy wysnuć z niego mały morał. Nic dodać, nic ująć. RECENZJA

CINEMA PARADISO
Obejrzałam go dzięki mojej polonistce, która zabrała nas na niego do kina. Gdy wyszłam pozostał pewien niedosyt, ale pozytywny. Zakochałam się w tym filmie. Temat kina, historia chłopaka, którego wychowywała tylko matka i pasja, która sprawiła, że jego ścieżki złączyły się ze ścieżkami kinooperatora Alfredo. Wszystko to w sycylijskiej scenerii lat czterdziestych i pięćdziesiątych.

DIRTY DANCING
Absolutny klasyk! Jeżeli ktoś go jeszcze nie widział, to serdecznie polecam. Gwarantuję, że historia szesnastoletniej Frances i instruktora tańca wciągnie was bez reszty. Do tego wszystko dzieje się na wakacjach w ekskluzywnym ośrodku wypoczynkowym. Wakacyjne klimaty i historia miłosna to zestaw idealny na leniwe dni.

POWRÓT DO PRZYSZŁOŚCI
Historia amerykańskiego nastolatka Marty'ego może nie spodoba się każdemu, ale na pewno znajdą się osoby, którym przypadnie do gustu. Główny bohater przyjaźni się z doktorem Emmettem Lathropem Brownem, który w miasteczku uważany jest za niezrównoważonego psychicznie. Pewnego dnia Marty dostaje wiadomość. Okazuje się, że chodzi o kolejny eksperyment doktora Browna- podróże w czasie. Gwarantuję, że cała trylogia przyniesie wam kilka godzin dobrej zabawy. Wszystkie trzy części są godne polecenia.

Na dzisiaj to tyle. Piszcie w komentarzach jakie filmy, wy polecilibyście na wakacje. Chętnie poczytam, co wy zaproponowalibyście na wakacyjną nudę. 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Mam w planach obejrzeć O północy w Paryżu i Dirty Dancing ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "My girl", pomimo, że zakończenie do przepłakania... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym filmie jeszcze nie słyszałam. Dzięki. ;)

      Usuń
  3. Z tych filmów oglądnęłam jedynie Sherlocka resztę mam w planach (nie licząc Szybkich i wściekłych, bo do tego jakoś nie mogę się przekonać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten serial. :) A co do "Szybkich i wściekłych", to są gusta i guściki. ;)

      Usuń
  4. O tak, Powrót do przyszłości <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym filmie zakochałam się stosunkowo niedawno. :)

      Usuń
  5. Mam w planach obejrzenie Sherlocka i O północy w paryżu ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Powrót do przeszłości" to już klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  7. O północy w Paryżu to wspaniały film - uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie "Powrotem do przyszłości" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam ten film dlatego, że w teledysku do "Grande amore" jest scena z tego filmu. Obejrzałam i przepadłam. ;)

      Usuń
  9. Muszę obejrzeć w końcu wszystkich "szybkich i wściekłych" :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Sherlocka, a "O północy w Paryżu" to film idealny na wakacje ;)

    Spojrzenie EM

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne podsumowanie! Ja muszę się wziąć za Sherlocka i "Cinema Paradiso" :)

    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ,,O północy w Paryżu" i ,,Dirty Dancing" uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy