Coś lekkiego TAG

The Fault in Our Stars TAG

5/18/2015Kultura Czytania

Już ponad miesiąc temu zostałam nominowana przez White Black Books do zrobienia The Fault in Our Stars TAG, ale dopiero teraz udało mi się odpowiedzieć na pytania. Przyznam, że czasami było ciężko, ponieważ książkę czytałam jeszcze w zeszłym roku, a niektóre jej momenty i emocje z nimi związane nieco się zamazały. Najważniejsze jednak, że pamiętam te najistotniejsze partie, więc mogę was teraz zaprosić do przeczytania!

Jak znalazłaś książkę? Później poleciłaś ją komuś?

Myślę, że tej książki trudno byłoby nie zauważyć. W momencie, kiedy do kin wchodziła ekranizacja, było o niej bardzo głośno, a półki w księgarniach zapełniły się w dużej mierze właśnie nią. Ale jeżeli mam być szczera, to wtedy chyba aż tak bardzo jej nie zauważałam. Dopiero po jakimś czasie wypożyczyłam ją z biblioteki i przeczytałam. Jeżeli chodzi o polecanie jej komuś, to nie pamiętam czy to robiłam. Chociaż wydaje mi się, że nawet gdzieś tutaj na blogu zachęcałam do jej przeczytania.

Ile masz własnych książek? Czy masz autograf?

Zero, a skoro zero, to ta liczba obowiązuje również przy autografach. :)

Który moment był dla ciebie najzabawniejszy?

Tak właściwie, to nie pamiętam, w których momentach się śmiałam, bo czytałam tę książkę już dawno temu. W pamięci bardziej utkwiły mi te wzruszające momenty.

Który moment był dla ciebie najsmutniejszy?

...

Jak bardzo płakałaś przy czytaniu książki?

Pod koniec, bardzo. To zdanie mówi chyba wszystko.

Kto jest twoją ulubioną postacią?

Chyba nie mam jednej ulubionej postaci. Oczywiście, Augustus to Augustus i lubię go, a nawet bardzo go lubię (na ile można lubić bohatera książkowego), ale w tej książce nie mam chyba ulubionego bohatera. Lubiłam prawie wszystkich.

Do którego z bohaterów jesteś najbardziej podobna?

Prawdopodobnie do żadnego. W całości nie umiem się przypasować, do ani jednej z tych postaci. Może gdybym spróbowała wybrać poszczególne cechy charakteru z różnych postaci, to coś by to dało, ale mając wybrać jednego bohatera, to chyba do żadnego nie jestem podobna w stu procentach.

Co sądzisz o aktorach wybranych do ekranizacji GNW?

Uważam, że genialnie zagrali swoje role i w tej chwili chyba nie byłabym w stanie zastąpić ich jakimikolwiek innymi twarzami, choć przyznam szczerze, że początkowo w ogóle się tym nie interesowałam i aktorzy wybrani do filmu byli dla mnie anonimowi.

Masz jakiś gadżet związany z książką?

Nie, nie mam nawet własnego egzemplarza książki. :)

Taguję:

  1. Ellie Moore z thievingbooks.blogspot.com
  2. Minni z be-here-now-and-forever.blogspot.com
  3. Adres Wyobraźnia z adres-wyobraznia.blogspot.com
  4. Każdego, kto jeszcze nie wykonywał tego TAGu, a będzie miał na to ochotę. :) 

Okay?

*zdjęcie zawarte na początku posta pochodzi z wikimedii (udostępnione na licencji CC) i zostało przerobione za pomocą strony picmonkey.com

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Zmotywowałaś mnie, żeby sięgnąć w najbliższym czasie po tę książkę : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam pojęcia, że jej nie czytałaś. ;) Życzę udanej lektury!

      Usuń
  2. "Ile masz własnych książek? Czy masz autograf?" To pytanie dotyczy ogółu książek Greena? Bo się przestraszyłam, że nie masz w ogóle żadnych książek, a to by było dziwne :)
    Ciekawe pytania dla fanów autora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odebrałam to jako pytanie o ilość egzemplarzy GNW. :) Książki oczywiście mam, ale jeżeli chodzi o te autorstwa pana Greena, to posiadam jedynie "W śnieżną noc". ;)

      Usuń
  3. Dzięki, że odpowiedziałaś na pytania z tego tagu, jest mi bardzo miło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. Tylko przepraszam, że tak długo to trwało. ;)

      Usuń
  4. Fajny tag, ale dla ludzi, którzy już znają historię, bo można tu przypadkiem trzasnąć sporo spoilerów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytając tego typu tagi dotyczące książek, których jeszcze nie czytałam, albo które właśnie czytam zawsze boję się, że ktoś niechcący wrzuci w niego jakiś spoiler i nie będę już miała takiej radości. Dlatego właśnie nie odpowiedziałam na pytanie o najsmutniejszy moment. :)

      Usuń
  5. Bez wątpienia najlepsza książka Greena :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też wydaje się, że jest najlepsza. Chociaż polubiłam również "Papierowe miasta". ;)

      Usuń
  6. Dziękuję za nominację, akurat dziś ogarnęłam wszystkie LBA i TAGi, więc zapraszam do siebie na poznanie odpowiedzi :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny TAG, być może kiedyś pojawi się również u mnie :)

    Galeria Książek - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli go zrobisz, z miłą chęcią przeczytam. :)

      Usuń
  8. Muszę odświeżyć ją sobie w wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację, z wielką chęcią ten TAG wykonam - Tobie wyszło to świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co. ;) I dziękuję. :)

      Usuń
  10. Świetny tag! :) "Gwiazd naszych wina" czytałam jakiś czas temu i żałuję, że najpierw obejrzałam film ;) Podczas czytania cały czas widziałam sceny z filmu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ja specjalnie czekałam z obejrzeniem filmu.

      Usuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy