Coś lekkiego Podsumowanie

Podsumowanie marca

4/06/2015Kultura Czytania

Za nami już cały marzec, a ja nie wiem kiedy ten miesiąc zdążył się skończyć. Dni mijały jak godziny, a doba była przynajmniej o kilka godzin za krótka. Mam nadzieję, że w kwietniu się to zmieni, będę miała więcej czasu i że wróci mi chęć do ogólnie pojętej aktywności. W marcu przywitała nas wiosna, która początkowo rzeczywiście była ładna, ale obecnie idealnie sprawdzi się powiedzenie Ładną mamy zimę tej wiosny!

CZYTELNICZO

Pod względem czytelniczym marzec był chyba najlepszym miesiącem 2015 roku. Udało mi się przeczytać pięć książek i odsłuchać jednego audiobooka. Uważam to za całkiem niezły wynik, szczególnie biorąc pod uwagę, że aż trzy z nich miały około pięciuset stron. Oto one:

  1. „Więzień Labiryntu”- James Dashner
  2. „Natalii 5”- Olga Rudnicka
  3. „Próby Ognia”- James Dashner
  4. „Bezpieczna przystań”- Nicholas Sparks
  5. „Nie mam się w co ubrać”- Karolina Gliniecka (co prawda kończyłam ją czytać już w kwietniu, ale postanowiłam ją zaliczyć jeszcze na marzec)

Audiobookiem, którego odsłuchałam w marcu była:
  • „Czerwień Rubinu”- Kerstin Gier (czytana przez Małgorzatę Lewińską)

Z tych książek jak na razie pisałam jedynie o „Natalii 5”. Wydaje mi się, że na dniach pojawi się moja opinia na temat książki „Nie mam się w co ubrać”, ale poza tym nie planuję pisać o całej reszcie. Może jeżeli przeczytam „Lek na śmierć” zrobię podsumowanie całej trylogii, ale to jeszcze nie jest pewne.

Jeżeli chodzi o liczbę stron przeczytanych w marcu to było ich ok. 2165, co daje ok. 70 strony dziennie + jeden audiobook trwający około osiem godzin.

FILMOWO

Pod względem filmowym, marzec był raczej kiepski. Z tego co jestem w stanie sobie przypomnieć, to obejrzałam tylko jeden film i był nim „Zakochany Szekspir” w reżyserii Johna Maddena, w którym odtwórcami głównych ról są: Gwyneth Paltrow, Joseph Fiennes.


MUZYCZNIE

Jeżeli chodzi o muzykę to znowu nie mam zbyt wiele do polecenia, bo zazwyczaj aż tak bardzo nie zwracam uwagi na tytuły piosenek, ale jest jeden utwór Eda Sheerana, który przypadł mi do gustu. Jest nim All of the stars i pochodzi on z soundtracka do Gwiazd Naszych Wina.


A wam jak minął marzec? Jesteście zadowoleni ze swoich czytelniczych wyników? Dajcie znać w komentarzach. 

*zdjęcie zawarte na początku posta należy do mnie i nie zgadzam się na jego kopiowanie 

You Might Also Like

42 komentarze

  1. Gratuluję wyniku w tym miesiącu i czekam na recenzję,o ile zechcesz napisać trylogii J.Dashnera :)
    http://karmeloweczytadla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar przeczytać trzecią część, ale jeszcze nie teraz, więc w najbliższym czasie raczej o niej nie napiszę. Może w przyszłości. :)

      Usuń
  2. koooocham Eda i propsy za Dashnera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, że piosenki Eda mają w sobie to coś. :)

      Usuń
  3. Gratuluje wyników, bo czytelniczo wypadłaś naprawdę nieźle! :) Ciekawi mnie jakie odczucia miałaś co do filmu, bo wiele dobrego o nim słyszałam, ale sama jeszcze się nie skusiłam na obejrzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A film jest całkiem dobry. Przede wszystkim zakończenie sprawiło, że się do niego przekonałam. :)

      Usuń
  4. Gratuluję wyników! Mi mnie marzec też minął dobrze. Przeczytałam siedem książek z których tak samo jak ty trzy miały około pięćset stron :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również gratuluję wyników! :)

      Usuń
  5. Gratuluję wyników i życzę jeszcze lepszego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej z wyżej wymienionych książek. Po twojej recenzji myślę coraz częściej o ,,Natalii 5":)
    Dla mnie marzec był jednym z gorszych miesięcy jesli chodzi o ilość przeczytanych książek, było ich tylko 4. Mam trochę wątpliwości co do więznia labiryntu, wiec nie moge doczekać się Twojej recenzji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przeczytania "Natalii 5". :) Gratuluję! Cztery książki to całkiem nieźle. Ja właśnie taką ilość ustaliłam sobie jako optymalną, bo czasami znaleźć czas na chociażby tyle to nie lada wyczyn. :D

      Usuń
  7. Gratulacje z osiągniętego wyniku. Ja w marcu przeczytałam 9 książek, ale i tak nie były to wszystkie, które sobie zaplanowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i gratuluję , bo przy twoim wyniku mój wypada raczej blado. :D

      Usuń
  8. Ja jestem zadowolona ale zawsze mogłoby być lepiej. A Tobie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyniku należy Ci pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mogę powiedzieć, że jestem zadowolona z przeczytanych książek w marcu ;) Chciałabym sięgnąć po Więźnia Labiryntu ;) Piosenka Eda jest bardzo fajna wpada w ucho i lubię ją słuchać ;) No i oczywiście gratuluję Ci że przeczytałaś tyle książek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Jeżeli chodzi o "Więźnia Labiryntu", to ja na początku nie mogłam się przyzwyczaić do języka, ale po jakimś czasie się z nim oswoiłam.

      Usuń
  11. Wynik świetny, gratulacje! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobry wynik! Mój wynik, może nie jest najgorszy, ale mógłby być lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) W takim razie życzę lepszego kwietnia. ;)

      Usuń
  13. Bardzo dobre wyniki :) Udanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem dobry wynik! Gratuluję! I życzę jeszcze lepszego kwietnia! :)

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę udanego miesiąca. :)

      Usuń
  15. U mnie marzec nie był udany pod względem czytania (choć przeczytałam jedną niezłą pozycję) i filmów, ale za to muzycznych ulubieńców było aż za dużo:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, że znalazła się jakaś książka, która ci się spodobała. U mnie z filmami też było raczej kiepsko. :)

      Usuń
  16. Gratuluję świetnego wyniku ^^ Zazdroszczę, że udało Ci się zapoznać z "Więźniem labiryntu" :) Jak wrażenia po książce ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Co do "Więźnia Labiryntu", to na początku, ze względu na dość specyficzny język, nie mogłam się przekonać, ale w końcu udało mi się przyzwyczaić i z zainteresowaniem obserwowałam dalsze losy bohaterów. :)

      Usuń
  17. Otagowałam cię w Gwiazd Naszych Wina tag, będzie mi bardzo miło jeśli odpowiesz na pytania:)

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i odpowiem na ten TAG, ale na pewno nie stanie się to przez następny tydzień, bo mam już zaplanowaną recenzję, a potem muszę jeszczę nadrobić LBA. ;)

      Usuń
  18. Naprawdę świetne wyniki, gratuluję! Życzę udanego kwietnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyniki godne pozazdroszczenia ;) jeśli miałabyś chwilę to zapraszam do siebie, byłabym bardzo wdzięczna za wyrażenie opinii na temat moich recenzji oraz mojego bloga ;) pozdrawiam
    http://books-jewellery-leisure.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale kwiecień chyba nie będzie taki kolorowy. :) Z chęcią zajrzę. :)

      Usuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy