Coś lekkiego Liebster Blog Award

Liebster Blog Award #3

4/22/2015Kultura Czytania

Wiosna za oknem powoli staje się coraz ładniejsza. Wszystko dookoła kwitnie, a temperatury stają się na tyle znośne, że można wyjść z domu nie trzęsąc się z zimna. Ja w końcu mam trochę więcej czasu, dlatego postanowiłam nadrobić zaległości. Dzisiaj odpowiem na pytania od Lexiss Cross, która do LBA nominowała mnie już blisko miesiąc temu. Przepraszam, że tak długo to trwało, ale niestety ostatnio ciągle na wszystko brakuje mi czasu... Nie przedłużając, zaczynajmy!

Jaka książkę polecasz wszystkim?
Jest parę takich książek, które polecam większości osób z którymi się stykam. Należą do nich między innymi „Wielki Gatsby” oraz „Opowieści z Narnii”. Oprócz tego, wydaje mi się, że Mały Książę jest książką godną polecenia zarówno młodszym jak i starszym czytelnikom.

Ile książek liczy twoja biblioteczka na chwilę obecną?
Niestety, chyba nie jestem w stanie odpowiedzieć na to pytanie, bo nie liczę ich, a do tego moja biblioteczka nie jest zbyt pokaźna i większość pozycji to różnego rodzaju encyklopedie, albumy i słowniki. Do tego kupuję tylko te książki, o których wiem, że powinny mi się spodobać i staram się ograniczać zakup tych pozycji, które mogę wypożyczyć z biblioteki.

Co myślisz o moim blogu?
Przede wszystkim podoba mi się nowy szablon, który jest zdecydowanie bardziej przejrzysty od poprzedniego. Lubię również to, że robisz na swoim blogu robisz dość dużą ilość TAGów, które uwielbiam.

Jaki film możesz oglądać bez końca?
Myślę, że moją odpowiedzią będzie „O północy w Paryżu” w reżyserii Woody'ego Allena. Na jakiś czas zapomniałam o tej produkcji, ale niedawno dzięki temu, że film ten leciał w telewizji przypomniałam sobie o nim i na nowo odkryłam jak bardzo mi się on podoba.

Ile czasu dziennie poświęcasz na blogowanie?
Kiedyś zajmowałam się tym codziennie, ale teraz, odkąd ilość nauki zaczęła przybierać ogromne rozmiary różnie z tym bywa. Czasami mam dużo czasu, żeby wchodzić na obserwowane przeze mnie blogi i komentować wpisy, ale zdarzają się również dni, kiedy nie mam nawet czasu i ochoty żeby włączyć komputer, nie mówiąc już o pisaniu postów czy komentowaniu. Właśnie dlatego ostatnimi czasy rzadko cokolwiek publikuję.

Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? Co cię zainspirowało?
Pisałam o tym TUTAJ. A tak w skrócie, to tutaj mogę się podzielić swoimi wrażeniami na temat książek z innymi.

E-book czy tradycyjna papierowa książka?
Chyba jednak skłaniam się w stronę papierowej książki, mimo że dostrzegam zalety elektronicznych książek. Ostatnio miałam nawet pomysł na zrobienie postu na temat e-booków i audiobooków, ale nie wiem, czy dojdzie on do skutku.

Którego bohatera mogłabyś nazwać swoją bratnią duszą? Dlaczego?
Jeżeli chodzi o bohatera książkowego, z którym mogłabym się zaprzyjaźnić to prawdopodobnie byłby to Alex z „Love, Rosie”. Niestety nie wyjaśnię dlaczego, ponieważ ktoś mógłby uznać to za spojler, a nie chcę nikomu psuć przyjemności z czytania. A jeżeli chodziło o kogoś z kim bym się utożsamiała to myślę, że może odrobinę (ale tylko odrobinę) z Mer z Rywalek, ponieważ też zdarza mi się być niezdecydowaną.

Posiadasz jakiegoś zwierzaka?
Tak, mam suczkę, która teraz ma mniej więcej trzy lata.

Jakiego blogera chciałabyś spotkać w realu? Dlaczego?
Idąc za Hamletem mogę powiedzieć- Oto jest pytanie. Co prawda on mówił to w nieco innym kontekście, ale tutaj też pasuje i nie mogłam się powstrzymać. Ale tak już całkiem na poważnie, to wydaje mi się, że z Anitą z Book reviews by Anita. Od jakiegoś czasu oglądam jej filmiki i wydaje się ona być bardzo pozytywną osobą.

Ulubiona przekąska?
W którymś z wcześniejszych postów pisałam już o opłatkach. Oprócz tego uwielbiam też jabłka, czekoladę, przeróżne rodzaje orzeszków ziemnych, kandyzowany imbir i... może wystarczy, bo pewnie mogłabym tak jeszcze wymieniać i wymieniać, ale nie chcę was zanudzić moimi wywodami na temat jedzenia.

I to chyba byłoby na tyle. Tym razem, jako że akurat nie mam dzisiaj głowy do wymyślania jakichś kreatywnych pytań, postanowiłam nie nominować nikogo. Jeżeli chcecie, piszcie w komentarzach odpowiedzi na poszczególne pytania. :) 

*zdjęcie zawarte na początku posta należy do mnie i nie zgadzam się na jego kopiowanie  

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ja też bardzo lubię ,,O północy w Paryżu", to super film!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za sprawą tego filmu nabrałam ochoty na wycieczkę do Paryża. :)

      Usuń
    2. Ja również, mam nadzieję, że kiedyś tam pojadę, żeby odkryć trochę tej magii :))

      Usuń
  2. Też chciałabym poznać Anitę! :) Wydaje się super osobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię opłatki - hura! znalazłam pokrewną duszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego tagu. Jakie ciekawe pytania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio natknęłam się na dużo osób, które polecają "Wielkiego Gatsby'iego", więc chyba w końcu przeczytam, bo już od dłuższego czasu kusi mnie ta historia.
    Co do ebooków, to właśnie zastanawiam się nad kupieniem czytnika, bo zbliżają się wakacje, a co za tym idzie mnóstwo wyjazdów. Wygodniej było by mi zabierać w podróż tylko jeden mały czytnik niż kilka grubych i ciężkich książek. Chociaż nadal bardziej skłaniam się do papierowych książek. Może rzeczywiście napisz o tym post? Z chęcią bym przeczytała:)

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku nie byłam przekonana co do "Wielkiego Gatsby'ego", ale w końcu mi się spodobał i teraz polecam go większości osób. Nad postem o e-bookach i audiobookach jeszcze się zastanowię, ale prawdopodobnie dojdzie on do skutku. :)

      Usuń
  6. Gratuluję kolejnej nominacji :) Mam nadzieję, że post o ebookach i audiobookach dojdzie do skutku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też chciałabym spotkać się z Anitką jest taką pozytywną osobą i jej Rozpiernicza system jest najlepsze ;)
    Śliczne jest to zdjęcie na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę w końcu przeczytać Wielkiego Gatsby'ego. Ja także nie liczę swoich książek :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy