Coś lekkiego TAG

Smerfowy TAG książkowy

3/21/2015Kultura Czytania

Dziś przywitała nas wiosna i mówiąc szczerze zrobiła to bardzo ładnie. Praktycznie przez cały dzień świeciło słońce, a temperatura na zewnątrz była całkiem znośna. W końcu znalazłam trochę czasu, więc zapraszam was do przeczytania Smerfowego TAGu książkowego! Pragnę zaznaczyć, że nie zostałam do niego przez nikogo nominowana, ale bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam razem z nim zacząć wiosnę.

Leniwy Smerf: Wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.

Wydaje mi się, że taką książką jest „Cyrk Nocy”. Wiem, że wielu osobom ta pozycja bardzo przypadła do gustu, ale ja się w niej gubiłam, ponieważ nad każdym rozpoczętym rozdziałem są podane daty. Sam ten fakt nie byłby zły, ale nie ma tam zachowanej chronologii, tylko najpierw czytamy o jednym wydarzeniu, a kilka stron dalej dowiadujemy się co wydarzyło się kilka lat wcześniej. Nie umiałam skupić się na treści, bo chcąc ją zrozumieć i się w niej połapać musiałabym sprawdzać poszczególne daty. Był to chyba jeden z większych powodów, dla których odłożyłam tę książkę nie kończąc jej.

Próżny Smerf: Wybierz postać, która dba o swój wygląd.

Myślę, że idealnie pasowałaby tutaj wszystkie dziewczyny z serii „Rywalki”. Będąc w zamku musiały przecież wyglądać pięknie i dbać o swój wygląd. No i oprócz wybranych dziewczyn można by wymienić także królową Amberly czy chociażby Maxona, który przez zdecydowaną większość czasu chodził w garniturze.

Żartobliwy Smerf: Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.

Chyba wybrałabym tutaj Chucka z „Więźnia labiryntu”. Może nie wygłupia się on przez cały czas, ale już na początku powieści pokazał, że potrafi żartować.

Mózgowy Smerf: Wybierz postać, która kocha książki.

Z tym pytaniem miałam chyba najmniejszy problem. Wybieram Hazel z „Gwiazd naszych wina”. Jedna książka podobała jej się tak bardzo, że potrafiła czytać ją niezliczoną ilość razy. Może nie świadczy to o jej zamiłowaniu do wszystkich książek, ale do tej jednej- z pewnością.

Harmonijny Smerf: Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.

Na pewno jest to Katnniss z „Igrzysk śmierci”, która śpiewała dla Prim i Rue. Bardziej nasuwa mi się tutaj filmowa wersja tej bohaterki, ale nie jestem w stanie nic na to poradzić. 

Smerfetka: Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.

Mogłabym powiedzieć, że taka nie istnieje i to nie minęłoby się wiele z prawdą. Ale biorąc pod uwagę fakt, że ostatnio przeczytałam „Natalii 5” autorstwa Olgi Rudnickiej to w sumie mogę stwierdzić, że polubiłam bohaterki jej książki. Może nie są moimi ulubionymi (bo takich chyba na razie nie mam), ale mogę zaliczyć je do tych, które nie działają mi na nerwy.

Jeśli byłbyś Smerfem jakie było, by twoje imię i osobowość?

Nie mam pojęcia jak odpowiedzieć na to pytanie. Po prostu nie wiem i chyba nic kreatywnego nie wymyślę, więc wydaje mi się, że nie ma sensu wpisywać tu czegoś na siłę.

Co prawda ja nie zostałam nominowana przez nikogo, ale postanowiłam zaprosić do zabawy kilku innych blogerów.
  1. Marzenę P z zaczarrowana.blogspot.com
  2. Dianę Górską z po-uszy-w-ksiazkach.blogspot.com  
  3. Rose z recenzje-rose.blogspot.com
  4. Minni z be-here-now-and-forever.blogspot.com 
*zdjęcie zawarte na początku posta należy do mnie i nie zgadzam się na jego kopiowanie

You Might Also Like

34 komentarze

  1. Ale fajne są pytania w tym tagu a wiesz jak ja kocham robić takie tagi więc mam pytanko mogłabym u siebie go zrobić?
    Tak ja wiosnę kalendarzową rozpoczęłam wiosennymi porządkami ;)
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie zostałam przez nikogo nominowana do zrobienia tego TAGu, więc myślę, że możesz go u siebie zrobić. Chętnie poczytam twoje odpowiedzi na te pytania. :)

      Usuń
  2. Ciekawy tag! Co do Żartobliwego Smerfa to się z tobą zgodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zasmuciłaś mnie odpowiedzią do pierwszego pytania, bo Cyrk Nocy wciąż przede mną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę spróbować przeczytać tę książkę. To, że mnie nie przypadła do gustu, nie znaczy, że tobie się nie spodoba. :) Wiem, że jest wiele osób, którym się ona podobała. :)

      Usuń
  4. Piękne zdjęcie :) I ciekawy tag, nie spotkałam go jeszcze nigdzie :) Zachęciłaś mnie do przeczytania "Natalii 5" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) A "Natalii 5" bardzo polecam. Można się przy tej książce zarówno pośmiać jak i pogłówkować.

      Usuń
  5. Mam w planach niedługo sięgnąć po "Natalii 5" i mam nadzieję, że również polubię główną bohaterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobał mi się ten tag, również go u siebie zrobiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W wielu przypadkach wybrałabym tak samo, w szczególności Rywalki, które ostatnio przeczytałam i bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że "Jedyna" tak mnie wciągnęła, że przeczytałam ją w jeden dzień. :)

      Usuń
  8. Ktoś miał świetny pomysł na taki tag. Ciekawe odpowiedzi!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio napotkałam gdzieś ten tag i zastanawiałam się, czy by go nie wykonać bez nominacji, a tu taka niespodzianka :D Już myślę nad odpowiedziami, a Tobie bardzo dziękuję :) O widzę, że przeczytałaś "Rywalki" oraz "Więźnia labiryntu", jak oceniasz te książki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. :) Co do całej serii "Rywalek" to jak dla mnie są to książki nad którymi nie trzeba się za wiele zastanawiać, ale szybko się je czyta i nie są złe. A jeżeli chodzi o "Więźnia Labiryntu" to obecnie jestem po lekturze drugiego tomu i co prawda na początku nie mogłam się wkręcić w całą historię, ale później już jakoś poszło. Jednak na razie mam lekko mieszane odczucia. :)

      Usuń
  10. Bardzo fajny tag. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny TAG, a dodatkowo - choć jestem tu pierwszy raz - mogłam się trochę dowiedzieć o Twoich gustach i opiniach :)

    Zapraszam do mnie: www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam nigdy wcześniej tego tagu na żadnym blogu. Uwielbiam Smurfy, pamiętam, że jak byłam mała to cały dzień czekałam na tę bajkę:P Może też zrobię tag bez nominacji:)

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię Smerfy, lubię smerfne tagi :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha, ha, świetny tag, jeszcze go nigdzie nie widziałam, ale od razu wywołał uśmiech na mej twarzy :)
    Jestem pierwszy raz, więc zostawiam namiary:
    miedzysklejonymikartkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam go całkiem niedawno. :)

      Usuń
  15. Świetny tag ^^ Chętnie wezmę udział, dziękuję cieplutko za nominację! :)) Chociaż zamiast mózgowego smerfa powinien być Ważniak. I nie ma Ciamajdy! :(((
    zaczarrowana

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj! Pragnę zaprosić ciebie na mojego nowiuśkiego bloga! :)
    Będę tam pisała recenzje książek. Mam nadzieję, że zajrzysz i zostaniesz.
    Pozdrawiam! ;***
    http://rezenzje-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamierzam przeczytać "Natalii 5" ;) Jak dla mnie harmonijny smerf to Adam z "Wróć, jeśli pamiętasz". Ale co do Katniss też się zgodzę. Uwielbiam wykonanie "Drzewa wisielców" w filmie przez Jennifer Lawrence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! :) Niestety nie czytałam ani "Wróć jeśli pamiętasz", ani "Zostań jeśli kochasz", więc nie jestem w stanie wypowiedzieć się na ten temat. ;)

      Usuń
  18. Cześć!
    Na swoim blogu opublikowałam LBA i nominowałam Cię.Jeśli miałabyś chęć to zapraszam do zabawy :3
    http://lowczyni-ksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację. :) Za jakiś czas z chęcią na nią odpowiem. :)

      Usuń
  19. Dopiero dziś zauważyłam nominację! Bardzo dziękuję :) Postaram się dziś napisać post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podoba mi się ten tag i też zastanawiam się nad zrobieniem go ;)

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, filmach no i o mnie ;)
    viss-vitalis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Ci serdecznie za nominację. Z pewnością wezmę udział w TAGu.
    Bardzo ciekawe odpowiedzi. To prawda, Hazel kochała tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio ten tag stał się dość sławy w książkowej blogosferze i mówiąc szczerze, bardzo mi się spodobał! Chyba niedługo też odpowiem na pytania. :D
    PS Dołączam do obserwatorów i czekam na kolejne Twoje posty! ;)
    Pozdrawiam, Shelf of Books :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Zaś u mnie w pierwszy dzień wiosny padał śnieg...

      Usuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy