Coś lekkiego TAG

TAG Nadchodzi zima

2/06/2015Kultura Czytania

Mamy początek lutego, za oknem śnieg... Jedni lubią go bardziej, inni mniej, jeszcze inni nie są w stanie go znieść. Do której grupy należę? Sama nie wiem. To chyba zależy od mojego nastroju i od tego, czy akurat muszę wyjść z domu czy nie. A wy lubicie śnieg? Napiszcie w komentarzach! Tymczasem przejdźmy do meritum, czyli tagu, do którego zaprosiła mnie Słodka Karolina. Zaczynajmy!

ŚNIEG- Kiedy spada na ziemię świat od razu robi się piękniejszy, ale gdy sypie zbyt długo, zaczyna być dla nas uciążliwy i denerwujący. Książka, o której zmieniłam/em zdanie podczas czytania to...
Podam tutaj dwa tytuły. Pierwszym będzie Wielki Gatsby. Na początku nastawiłam się na tę książkę bardzo pozytywnie. Jak zaczęłam czytać, to trochę się zraziłam, bo rozdziały były bardzo długie. Potem znowu pozytywnie się zaskoczyłam. Czyli w sumie zmieniłam zdanie na jej temat dwukrotnie. Drugim tytułem będzie W śnieżną noc. Czytając tę książkę zmieniałam zdanie na jej temat mnóstwo razy, ale w końcu stało się ono bardziej negatywne niż pozytywne. Plus za okładkę.

BAŁWAN - Przyznajcie, że lepienie go z całą rodziną jest bardzo zabawne. Książką, którą mogłabym przeczytać z całą rodziną jest...
Wszystkie barwy siatkówki autorstwa Marcina Prusa. Książka serio wciąga, jest zabawna, lekka i przyjemna. Wchłonęłam ją bardzo szybko. Idealny wypełniacz czasu w przeróżnych sytuacjach. Mnie ta książka uratowała od nudy pewnego pięknego, szkolnego dnia.


ŚWIĘTY MIKOŁAJ - Jak wszyscy dobrze wiemy przynosi niesamowite prezenty. Książka, którą chciałabym dostać to...
Ojjj... Długo by wymieniać. Chciałabym chyba skompletować całą serię przygód Dirka Pitta, albo wszystkie książki Agathy Christie. A tak poza tym to pewnie padłby tu tytuł jakiejś zagranicznej książki, na której premierę w Polsce pewnie jeszcze trochę poczekamy. Więc to byłby książkowy prezent idealny!


ŚNIEŻKA - Uderzenie nią boli i nie należy do najprzyjemniejszych rzeczy. Książka, która wywołała we mnie silne emocje to...
I znowu pojawi się tutaj najpopularniejsza książka Johna Greena. Tak, mam na myśli Gwiazd Naszych Wina. Niestety nie jestem sobie w stanie przypomnieć innej książki przy której płakałam.

JAZDA NA SANKACH - kochają ją wszystkie dzieci. Książka, którą uwielbiałam będąc dzieckiem to...
Nie będę w kolejnym TAGu wymieniać Opowieści z Narnii. Mogę powiedzieć, że była to jakaś książka, która przekonała mnie do czytania, albo jedna z baśni. Sama nie wiem.

HERBATA - Rozgrzewa nas, kiedy przychodzimy do domu przemarznięci po szaleństwach na śniegu. Książka, która ma dla mnie wartość sentymentalną to...
Nie wiem czy mam taką książkę. Przypuszczalnie mogłabym tu wymienić to co w powyższym pytaniu.


Tym razem postanowiłam nie nominować nikogo, a zarazem wszystkich! Co to oznacza w praktyce? Jeśli chcecie, zróbcie ten TAG u siebie. Czujcie się zaproszeni! W komentarzach czekam na wasze reakcje.

*zdjęcie zawarte na początku posta należy do mnie i nie zgadzam się na jego kopiowanie

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Na mnie "W śnieżną noc" również nie zrobiło zbyt dobrego wrażenia, a przynajmniej nie takiego, jakiego się spodziewałam :) GNW podobało mi się i wzruszyłam się, ale nie aż tak, jak również bym tego oczekiwała po tylu pozytywnych recenzjach :) Ten TAG to świetny zimowy pomysł, na pewno pomyślę nad jego zrobieniem u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na "W śnieżną noc" za bardzo się pozytywnie nastawiłam i pewnie dlatego nie było aż takiego efektu wow. :) A na GNW (chodzi mi o film) strasznie się wzruszyłąm. A wiedziałam jak się skończy, bo czytałam wcześniej książkę. Jak zrobisz to chętnie poczytam. ;)

      Usuń
  2. Fajny TAG. Ja również chciałabym uzbierać całą kolekcję książek Christie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) To byłoby fajne. I do tego biografia autorki. ;)

      Usuń
  3. Ciekawy TAG :) Co do ''Gwiazd naszych wina'' to mam to samo. Nigdy przy żadnej książce się tak nie popłakałam.

    namalowac-swiat-slowami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Może jakaś inna była, ale ja nie umiem jej sobie przypomnieć. :)

      Usuń
  4. Oj, jak mi brakuje śniegu! Taka nijaka ta zima, choć mróz. Przyjemny za to jest ten tag, choć ja chyba musiałabym się bardzo wysilać, żeby znaleźć idealne odpowiedzi. Też się popłakałam strasznie przy Gwiazdach, ale ja mam tendencję do częstych wzruszeń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam na razie śnieg za oknem mam. :) Dziękuję. ;) A GNW było bardzo wzruszające, ale chyba moją ulubioną książką Greena są Papierowe miasta.

      Usuń
  5. Zima to już się kończy, moja droga :) nadchodzi wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to trochę tak, ale skoro zostałam zaproszona do zrobienia tego tagu, to nie będę czekać rok. ;)

      Usuń
  6. Fajny pomysł na tag. Może kiedyś wykorzystam, ale teraz raczej nie, bo niestety zima się kończy :( :P

    recenzjemysterieux.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mój, ale dzięki. ;) Nawet nie wiem kto go stworzył. No właśnie Agata zwróciła mi na to uwagę. I w sumie macie rację, ale skoro już zostałam otagowana to nie mogłam czekać rok. :)

      Usuń
  7. Sama zostałam nominowana do zrobienia tego tag. Przy GNW też strasznie płakałam,a potem wyglądałam jak królik :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam aż się u ciebie pojawi. ;) Chętnie poczytam jak odpowiedziałaś na te pytania. Też płakałam, ale nie wiem jak potem wyglądałam. :)

      Usuń
  8. świetny post,uwielbiam czytać tagi ;)
    www.magicznerecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. ;) Ja też. I po ilości wejść na dane posty zorientowałam się, że dużo osób je lubi. :)

      Usuń
  9. Cieszę się ze miałaś czas i ochotę na odpowiedzenie na ten Tag ;)
    Co do Gwiazd naszych wina totalnie nie płakałam ale za to przy filmie tak dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. ;) Jednych ta książka wzruszyła, a innych kompletnie nie. Wiem, że zdania są podzielone. :)

      Usuń
  10. Uwielbiam tagi, bardzo przyjemnie się je czyta. Ja bardzo tęsknie za śniegiem, prawdziwą zimą. GNW to naprawdę wzruszająca i niezwykła ksiązka. Bardzo lubie twórczość Greena, ale ,,W śnieżną noc" też była dla mnie rozczarowaniem. Wszystkie książki Agathy Christie to byłby wspaniały prezent, i jak pięknie wyglądałby na półce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je lubię. Ja mam śniegu a śniegu. ;) Właśnie go dosypało. Co do "W śnieżną noc" to właśnie przy Greenie się najbardziej uśmiałam, ale wiem, że dużo osób sądzi, że jego opowiadanie jest najsłabsze. Oj zgadzam się, zgadzam. :)

      Usuń

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy