Witaj świecie!

1/02/2015Kultura Czytania

Chciałabym się z wami przywitać na moim blogu. Jak głosi nagłówek, będzie on poświęcony kulturze, głównie książkom. Czasami może mi się zdarzyć pisanie jakichś luźnych przemyśleń. Ale chyba od tego właśnie są blogi! Do założenia tej strony zbierałam się dłuższy okres czasu. Jak widzicie, w końcu udało mi się przełamać! Mam nadzieję, że wytrwam. Posty docelowo mają być zamieszczane minimum raz na tydzień(prawdopodobnie co niedzielę). Może zdarzy się, że będę wrzucać coś w środku tygodnia, ale (przy ilości nauki jaką mam do szkoły) nie będę wam nic obiecywać. Do zobaczenia następnym razem!

You Might Also Like

0 komentarze

Witaj! Jeżeli już tutaj trafiłeś i coś co naskrobałam przypadło ci do gustu, zostaw po sobie ślad w postaci komentarza. :)
Wasza aktywność motywuje mnie do dalszej pracy. ;)

Popular Posts

Flickr Images

Formularz kontaktowy